tel.: 501 563 525 DARMOWA DOSTAWA od 199 PLN Brak możliwości odbioru/zwrotu zamówień online w punkcie stacjonarnym

Szukaj

Regulamin i polityka zwrotów STACJONARNIE

REGULAMIN BUTIKU STACJONARNEGO KARLA

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. 1. Butik oferuje nowe towary.
  1. 2. Wszystkie ceny w butiku są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

Butik internetowy www.karlabutik.pl ma osobny Regulamin i politykę od Butiku stacjonarnego we Wrocławiu przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 1a. Regulaminy te różnią się od siebie. W zależności, w którym z Butików (ONLINE lub stacjonarnie) Klient dokonał zakupów, ten Regulamin będzie obowiązywał.

Dane kontaktowe Butiku KARLA:

e-mail: karolina.adam@onet.eu

Tel: 501563525

Dane firmy: Karla Karolina Adam, Żerniki Wrocławskie 55-010, ul. Kanarkowa 11, NIP: 8961582295, REGON: 381736409

ODSTĄPIENIE OD UMOWY - zwroty

  1. Każdemu Konsumentowi umożliwia się dokonanie zwrotu bądź wymiany towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym Karla Butik w terminie do 2 dni (od poniedziałku do soboty, czas liczony od dnia/od daty ujawnionej na paragonie lub fakturze jako daty sprzedaży), na zasadach wskazanych w Regulaminie.
    Po upływie terminu nie ma możliwości wymiany ani zwrotu towaru.

Produkt zakupiony w promocji/wyprzedaży nie podlega zwrotom.

Zwrotowi bądź wymianie nie podlega:

  1. Towar, który nosi jakiekolwiek ślady użytkowania;
  2. Towar, który został w jakikolwiek sposób uszkodzony;
  3. Towar, który nie posiada oryginalnie przymocowanych wszelkich stałych oznaczeń, w tym w szczególności metek, w które sprzedawca zaopatrzył towar oraz które noszą ślady ich usuwania czy ponownego przymocowania do towaru.
    W przypadku zakupu towaru bez metki zwrot jest możliwy tylko w przypadku, gdy na paragonie sprzedawca zamieścił stosowne oznaczenie;
  4. Towar, który nie znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony.
  5. Towar, którego cena w momencie sprzedaży została obniżona ze względu na wady fizyczne, uszkodzenia, niepełną wartość, jakie występowały w towarze;
  6. Towar zakupiony przez sklep internetowy Karla Butik. Zamówień internetowych nie można też odbierać w punkcie stacjonarnym!

W przypadku niespełniania przez towar powyższych wymogów decyzję o nieprzyjęciu towaru do zwrotu bądź wymiany podejmuje właściciel sklepu.

Zwrot nie obejmuje towarów przecenionych/z wyprzedaży.

Brak zwrotu lub wymiany towaru w terminie 2 dni od dnia jego zakupu jest równoznaczne z utratą możliwości skorzystania z uprawnień przysługujących na podstawie Regulaminu.

REKLAMACJE

  1. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną.
  2. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
  3. W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o przyniesienie zakupionego towaru, który uległ uszkodzeniu oraz wskazanie wady i ewentualnej przyczyny. Podanie informacji o dacie zauważenia wady. Niezbędne jest też okazanie paragonu fiskalnego lub innego dowodu zakupu.
  4. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego, który dostępny jest w sklepie stacjonarnym Karla Butik.
  5. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta (Formularz zgłoszenia reklamacyjnego).
  6. Rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
  7. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie oddany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
  8. Jeżeli towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
  9. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady.
  10. Wszelkie skargi bądź zastrzeżenia w zakresie stosowania Regulaminu należy kierować na piśmie, w terminie 3 dni od zaistnienia zdarzenia uzasadniającego skargę.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych ujawnionych w protokole zwrotu lub wymiany towaru jest Karla Karolina Adam z siedzibą w Żernikach Wrocławskich (ul. Kanarkowa 11, 55-010 Żerniki Wrocławskie). Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zwrotu lub wymiany zakupionego towaru. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla dokonania zwrotu, wymiany lub reklamacji towaru.

GRATISY do zamówień

Jeżeli w butiku prowadzona jest akcja gratisów do zakupów, są one wybierane losowo lub Klient wybiera go sam, do wyczerpania zapasów.

W przypadku odstąpienia od umowy (zwrot), Klient zobowiązany jest zwrócić całą zawartość zakupu (oryginalnie zapakowany produkt (z metkami) wraz z dodatkami, które otrzymał).

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Dokonując zakupu w Butiku KARLA, Klient zgadza się na powyższy Regulamin. Powyższe zapisy będą obowiązywać w razie ewentualnych zwrotów/reklamacji.
  1. W razie pytań odnośnie warunków Regulaminu/zwrotów/reklamacji, Klient ma prawo poprosić o pełny Regulamin Sprzedawcę. Regulamin ten znajduje się stacjonarnie w Butiku.

3. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany regulaminu wchodzą w życie po upływie 7 dni od ich opublikowania. Do zakupów złożonych przed wejściem zmiany w życie zastosowanie mają zapisy poprzedniego regulaminu.

  1. Regulamin obowiązuje od dnia 1.02.2020 r.

Płatności

Formy płatności w Butiku: gotówka lub karta kredytowa.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt