DARMOWA DOSTAWA od 199 PLN tel.: 501 563 525

Szukaj

Regulamin butiku ONLINE


REGULAMIN BUTIKU

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. 1. Butik internetowy oferuje nowe towary.
  2. 2. Wszystkie ceny w butiku karlaada.shoplo.com / karlabutik.pl są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  3. 3. Obsługa butiku internetowego kontaktuje się z Klientem poprzez e-mail lub telefonicznie. Klient ma dodatkowo możliwość kontaktu za pomocą formularza kontaktowego oraz czatu.

Dane kontaktowe butiku karlaadam.shoplo.com / karlabutik.pl:

e-mail: karolina.adam@onet.eu lub karlaadam.shoplo.com@onet.pl

Tel: 501563525

Dane firmy: Karla Karolina Adam, Żerniki Wrocławskie 55-010, ul. Kanarkowa 11, NIP: 8961582295, REGON: 381736409

ZAMÓWIENIA

Informacje o płatnościach (formach i metodach są zawarte w zakładce "Płatności" (na dole strony, w kolumnie "Informacje"). 

  1. 1. Zamówienia poprzez butik internetowy karlaadam.shoplo.com / karlabutik.pl można składać 24 h na dobę.
  2. 2. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i święta zostaną rozpatrzone następnego dnia roboczego.
  3. 3. Główne cechy produktów dostępne są na stronie produktu. Klient może się z nimi zapoznać przed złożeniem zamówienia.
  4. 4. Klienci dokonujący zakupów w butiku karlaadam.shoplo.com/karlabutik.pl wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.
  5. 5. Butik karlaadam.shoplo.com/karlabutik.pl akceptuje następujące formy płatności: przelew.
  6. 6. Zamówienie z formą płatności "przelew” pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
  7. Czas oczekiwania na płatność wynosi 2 dni robocze. Po tym czasie, po nie opłaceniu zamówienia, zostanie ono anulowane.
  8. 7. karlaadam.shoplo.com / karlabutik.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku zamówień budzących wątpliwość, np. brak adresu e-mail, błędny numer telefonu lub adres e-mail.
  9. 8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub jego części, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i ustalone zostaną wspólnie dalsze działania takie jak np. zaproponowanie zakupu podobnych produktów, wydłużenie czasu oczekiwania, częściowa realizacja lub w ostateczności anulowanie zamówienia.
  10. 9. Dostawa zamówionych produktów realizowana jest od poniedziałku do piątku na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS oraz Poczty Polskiej.
  11. 10. Jeżeli Klient chce wysyłkę poza Polskę musi wcześniej skontaktować się z obsługą w celu ustalenia możliwości takiej wysyłki i kosztów z nią związanych. Koszt przesyłek zagranicznych (i ewentualnych zwrotów/reklamacji) pokrywa Kupujący. Czas dostarczenia zależny jest od przewoźników (Poczty Polskiej/firm kurierskich). 
  12. 11. karlaadam.shoplo.com / karla butik.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane firmami kurierskimi/Pocztą Polską oraz nie dostarczenie towaru w przypadku błędnego lub niepełnego podania adresu przez Klienta.
  13. 12. Wysyłka zamówionych towarów następuję tego samego dnia (zamówienia złożone do godziny 14:00) lub w kolejnym dniu roboczym (zamówienia złożone po godzinie 14:00). 
  14. W przypadku płatności przelewem standardowym, Butik oczekuje na zaksięgowanie płatności i dopiero wysyła paczkę. Wysyłka będzie szybsza przy wyborze płatności online.
  15. 13. Kupujący ma możliwość wskazania późniejszej daty dostawy (preferowana data dostawy).
  16. 14. W chwili odbioru paczki, w przypadku widocznych śladów jej uszkodzenia lub naruszenia folii firmowych należy sporządzić protokół z uwagami dotyczącymi stanu przesyłki.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY - zwroty

  1. 1. Towar zakupiony w butiku internetowym karlaadam.shoplo.com / karlabutik.pl można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia. Każdy zwrot musi zostać indywidualnie uzgodniony z Działem Obsługi Klienta. Koszty odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  2. 2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (śladów noszenia, śladów po pudrze i innych zabrudzeniach, musi posiadać metki), należy dołączyć do oryginalny dokument zakupu (faktura/paragon + formularz zwrotu/reklamacji).
  3. 3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres: Żerniki Wrocławskie 55-010, ul. Kanarkowa 11, do: Karolina Adam
  4. 4. Koszty odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub wymiany towaru ponosi Klient.
  5. 5. Wszelkie zwroty wysłane bez konsultacji z Działem Obsługi Klienta na koszt karlaadam.shoplo.com / karlabutik.pl nie będą przyjmowane.
  6. Butik ma 14 dni na dokonanie zwrotu należności za produkt (nie wlicza się w to koszt wysyłki).

REKLAMACJE

  1. 1. W przypadku reklamacji odnośnie wad jakościowych, ilościowych lub merytorycznych Klient zobowiązany jest do kontaktu z Działem Obsługi Klienta butiku karlaadam.shoplo.com@onet.pl / karlabutik.pl
  2. 2. Reklamacje można składać bezpośrednio u sprzedawcy pod adresem: karolina.adam@onet.eu
  3. 3. Procedura rozpatrywania reklamacji: Klient powinien w e-mailu poinformować o zamiarze reklamowania produktu a także podać przyczynę (lub załączyć zdjęcie) – przed wysyłką reklamacji. Reklamacje są dokładnie rozpatrywane, pozytywnie (Klient otrzyma zwrot kwoty produktu do 14 dni) lub negatywnie (produkt zostanie odesłany do Klienta). Butik zobowiązuje się do 14 dni (roboczych) poinformować Klienta o decyzji w sprawie reklamowanego produktu. 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. 1. W przypadku rozpoczęcia subskrypcji newslettera dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych w związku z wysyłaniem informacji handlowej w postaci newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
  2. 2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej wymagane do złożenia zamówienia, zawarcia umowy sprzedaży i jej prawidłowej realizacji.
  3. 3. Dane osobowe Klienta mogą być przekazane, w zależności od wybranego sposobu dostawy zamówienia i sposobu zapłaty, wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w celu realizacji dostawy, a także podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą, podmiotom świadczącym usługi hostingowe/serwera i podmiotom z branży informatycznej utrzymującym sklep internetowy.
  4. 4. Dane osobowe są przechowywane przez okres obowiązywania umowy (subskrypcja newslettera) oraz przez okres niezbędny do: (1) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, (2) posprzedażowej obsługi Klienta (rozpatrywanie reklamacji), (3) wywiązania się z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora (wynikającego np. z przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych). Dane osobowe przetwarzane do celów marketingowych i innych celów niż wymienione powyżej przetwarzane będą do chwili cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody na ich przetwarzanie w tym celu lub do chwili wniesienia sprzeciwu.

GRATISY do zamówień

Jeżeli w butiku prowadzona jest akcja gratisów do zamówień, są one wybierane losowo do każdego zakupu, do wyczerpania zapasów.

W przypadku odstąpienia od umowy (zwrot), Klient zobowiązany jest odesłać całą zawartość zamówienia (oryginalnie zapakowany produkt wraz z dodatkami, które otrzymał).

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. 1. Do złożenia zamówienia w butiku internetowym karlaadam.shoplo.com / karlabutik.pl niezbędne jest wyrażenie zgody na zapisy niniejszego Regulaminu.
  2. 2. W sprawach związanych z realizacją zamówienia Klient może kontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej kierowanej na adres: e-mail: karolina.adam@onet.eu lub telefonicznie pod numerem telefonu: 501563525.
  3. 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego w tym w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827).
  4. 4. Wszelkie publikowane na stronie znaki towarowe oraz nazwy używane są wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich prawowitych właścicieli.
  5. 5. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany regulaminu wchodzą w życie po upływie 7 dni od ich opublikowania. Do zamówień złożonych przed wejściem zmiany w życie zastosowanie mają zapisy poprzedniego regulaminu.
  6. 6. Regulamin obowiązuje od dnia 15.08.2018 r.
  7. Płatności

Informacje o płatnościach znajdziesz w zakładce "Płatności", na dole strony w kolumnie "Informacje".

Link do obsługiwanych kart płatniczych: Obsługiwane karty płatnicze

  • Visa,Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów